Одеська обласна рада |
Дата, час |
Зміст заходу |
Місце проведення |
18 вересня 10.00 |
Участь голови обласної ради Урбанського А.І. в урочистому відкритті дитячого садка в с. Баранове Іванівського району (Відповідальний: Балан О.М.) |
с. Баранове Іванівського району, вул. Центральна, 3 |
|
18 вересня 12.00 |
Участь голови обласної ради Урбанського А.І. у відкритті Дня діалогу з органами державної влади (в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)») (Відповідальний: Балан О.М.) |
вул. Гагарінське плато, 5-Б, готельний комплекс «Gagarinn» |
|
19 вересня 14.00 |
Участь голови обласної ради Урбанського А.І. у засіданні 14-ої Міжурядової українсько-молдовської змішаної комісії з питань торговельно-економічного співробітництва (Відповідальний: Балан О.М., Надем‘янова І.Г.) |
Санаторний пров. 2, Будинок представництв |
|
21 вересня |
Участь голови обласної ради Урбанського А.І. у IX щорічних Рішельєвських академічних читаннях (Відповідальний: Балан О.М.) |
За окремою програмою |
|
22 вересня 10.00 |
Пленарне засідання 13-ої сесії обласної ради VIІ скликання (Відповідальні: Балан О.М., Білоус О.С.) |
ІІІ поверх, зала засідань |
|
22 вересня після закінчення сесії |
Брифінг голови обласної ради Урбанського А.І. для загальнонаціональних і регіональних ЗМІ за підсумками 13-ої сесії обласної ради (Відповідальна: Левчук О.С.) |
IV поверх, вхід до ложі преси |
|
Протягом тижня |
Виїзди робочої групи з охорони земель і раціонального використання, відтворення природних ресурсів на землях сільськогосподарського, водного, лісового, природно-заповідного фондів в Одеській області (Відповідальний: Харлашин О.О.) |
Райони області (за окремим графіком) |
|
Протягом тижня |
Виїзди робочої групи з визначення стану використання корисних копалин на території Одеської області (Відповідальний: Харлашин О.О.) |
Райони області (за окремим графіком) |
Управління організаційної та аналітичної роботи апарату обласної ради
Орієнтовний графік засідань постійних комісій обласної ради з 18 до 24 вересня 2017 року
19 вересня 08.00 |
З питань економіки, промисловості, підприємництва, регуляторної політики та інвестиційної діяльності (Відповідальні: Хмелевський А.Б., Надем’янова І.Г.) |
каб. 420 |
19 вересня 10.00 |
З питань бюджету, фінансово-економічної політики та банківської діяльності (Відповідальні: Абрамова Є.Г., Страхова Т.О.) |
каб. 531 |
19 вересня 11.00 |
З питань екології, природокористування, запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків (Відповідальні: Волканов В.Д., Харіна Л.О.) |
каб. 301 |
19 вересня 11.00 |
З питань охорони здоров’я та соціальної політики (Відповідальні: Садовник А.А., Красноярова С.В.) |
каб. 628 |
19 вересня 14.00 |
З питань регламенту, місцевого самоврядування, депутатської діяльності, етики та гласності (Відповідальні: Андреєнков В.В., Раздорожний Г.Ю.) |
каб. 301 |
19 вересня 14.00 |
З питань освіти, науки, молодіжної політики, спорту, культури та туризму (Відповідальні: Зінченко М.А., Данцевич С.В.) |
каб. 216 |
20 вересня 11.00 |
З питань будівництва, регіонального розвитку, культурної спадщини (Відповідальні: Гайдар М.Є., Горошко А.А.) |
каб. 509 |
21 вересня 11.00 |
З питань управління майном спільної власності територіальних громад області (Відповідальні: Юрко О.І., Демченко І.М.) |
каб. 328 |
21 вересня 15.00 |
З питань правової політики, забезпечення законності та правопорядку, боротьби з організованою злочинністю та корупцією (Відповідальні: Табунщик Р.В., Раздорожний Г.Ю.) |
каб. 531 |
21 вересня 15.00 |
Засідання постійної комісії обласної ради з питань міжрегіонального і міжнародного співробітництва (Відповідальні: Кузькевич М.Д., Діденко В.Ю.) |
каб. 301 |
22 вересня 09.00 |
Засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки, молодіжної політики, спорту, культури та туризму (Відповідальні: Зінченко М.А., Данцевич С.В.) |
каб. 216 |
22 вересня 09.30 |
З питань бюджету, фінансово-економічної політики та банківської діяльності (Відповідальні: Абрамова Є.Г., Страхова Т.О.) |
каб. 531 |
Управління організаційної та аналітичної роботи апарату обласної ради