Стабільна робота усіх видів транспорту – невід’ємна умова нормального функціонування економіки області і країни в цілому. На жаль, в останні роки становище в транспортно-дорожньому комплексі України значно погіршилося. Наповнення салонів автобусів загального користування досягло 6 чоловік на квадратний метр, що майже вдвічі перевищує світовий рівень. Суттєво знизились рівень комфортності, якість пасажирських перевезень та їх безпека.
Не стало винятком в загальнодержавній проблемі і маршрутне таксі, яке курсує вранці до Одеси через село Міжлимання Біляївського району. Громадський автомобільний транспорт – єдиний засіб дістатися на роботу в обласний центр для жителів сіл Августівка, Протопопівка, Набережне і Котівка. Ранковий круїз маленьким мікроавтобусом перетворювався не лише на некомфортну, але й досить небезпечну подорож.
Підвищення аварійності при зменшенні обсягів перевезень пояснюється різким ростом чисельності перевізників, більшість яких не має досвіду організації перевезень, необхідної професійної підготовки, відповідної технічної бази.
За допомогою члени місцевої громади звернулися до депутата обласної ради Дмитра Чапіра ( добре відомого їм ще за часів свого депутатства у Біляївській райраді).
– Після виїзду до Августівської сільради Біляївського району, стало очевидним, що автоперевізник ТДВ “Третій автобусний парк” на маршрутах №32 та №34 не дотримувався норм безпеки, – коментує Дмитро Петрович. – Перші два маршрути о 6:15 та о 6:40 були дуже перевантажені. Це могло призвести до трагічних наслідків, тому я був просто зобов`язаний втрутитися. Насамперед – сприяв організації зустрічі автоперевізника з керівництвом Управління морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку Одеської облдержадміністрації. В результаті перемовин проблему було усунуто. До існуючих двох ранкових маршрутів додано третій. На сході громад сіл Міжлимання було погоджено оптимальний розклад руху для нового маршрутного таксі.
Приємно бачити, що при сприянні нашого Біляївського осередку політичної партії “Довіряй ділам” в людей змінюється ставлення до влади. Вони бачать, що після звернення можливо справді вирішити свої проблеми.
Пасажирські автомобільні перевезення на відміну від залізничного транспорту знаходяться поза державною власністю. Тому вони потребують особливої уваги і зусиль з боку державних органів, фахівців і громадських організацій. Увагу потрібно приділяти не лише економічній та соціальній ефективності вітчизняних транспортних підприємств, а й екологічній безпеці.
Як підкреслює Дмитро Чапір, вдосконалення систем громадського транспорту є однією із запорук сталого розвитку Одеського регіону.