17 лютого у м. Києві відбудеться З’їзд Української асоціації районних та обласних рад.
До участі у роботі найвищого органу управління запрошуються представники членів Асоціації, а також представники районних рад — кандидатів на вступ до Асоціації.
З’їзд проходитиме за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 30/1, Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України, Концертна зала. Початок реєстрації – 10.00.
Порядок денний З’їзду
Відповідно до Рішення Президента Асоціації від 12 грудня 2016 року, на З’їзд визначений такий проект Порядку денного:
- Про затвердження рішень Правління Асоціації;
- Про припинення повноважень віце-президентів Асоціації;
- Про результати роботи Асоціації за період між з’їздами;
- Про фінансово-господарську діяльність Асоціації;
- Про внесення змін та доповнень до Статуту Асоціації;
- Про обрання Президента Асоціації;
- Про обрання віце-президентів Асоціації;
- Про внесення змін до складу Правління Асоціації, визначення його кількісного складу;
- Про внесення змін до складу Ревізійної комісії Асоціації;
- Про визначення основних напрямків діяльності Асоціації, розгляд та затвердження довгострокових програм діяльності Асоціації;
- Про прийняття звернень та резолюцій З’їзду;
- Про прийом до Асоціації нових членів;
- Про прийом до Асоціації колективних членів;
- Різне.
Визначення делегата на З’їзд
Представництво в Асоціації здійснюється головою районної чи обласної ради. У разі якщо голова взяти участь не може, ця функція покладається на особу, що офіційно виконує його обов’язки. В іншому випадку представництво здійснюється уповноваженою від ради особою.
Представництво колективних членів здійснюється відповідно до Статуту місцевої асоціації.