У місті Рені проходить виїзна розширена апаратна нарада Одеської обласної державної адміністрації під головуванням голови облдержадміністрації Максима Степанова. У нараді приймають участь – голова обласної ради Анатолій Урбанський, керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс, заступник голови ДП «АМПУ» В’ячеслав Вороний, керівники структурних підрозділів ОДА, начальник служби автомобільних доріг в Одеській області Олег Варивода, директор Департаменту економічної політики та стратегії планування ОДА Дмитро Радулов.
Основні обговорювані питання: про ремонт та будівництво доріг на півдні Одеської області у 2018 році, зокрема, про будівництво автодороги М-15 Одеса-Рені, будівництво автодороги в обхід міста Рені та про дотримання вимог законодавства щодо здійснення габаритно-вагового контролю на території морських торгівельних портів.
Під час ознайомлення з ходом будівництва автомобільної дороги в обхід міста Рені Анатолій Урбанський зауважив, що даний автошлях має важливе значення не лише для Одеської області, а й для України в цілому, тому що без неї вантажообіг збільшуватиметься на користь портів інших держав.
Друге питання стосується стратегії й перспективи розвитку портів Дунайського регіону, яке учасники наради обговорили безпосередньо на території Ренійського морського торгівельного порту.
Представники ДП «АМПУ» у своїй доповіді щодо розвитку морського порту Рені на короткостроковій перспективі передбачають: підвищення ефективності використання наявних перевантажувальних потужностей, проведення берегоукріплювальних робіт лівого берегу ділянки р. Дунай від українсько-молдовського кордону до території порту, завершення будівництва автомобільного обходу м. Рені довжиною 6,3 км, завершення ремонту ділянки автодороги М-15 «Одеса – Рені». Щодо середньострокової перспективи, то тут плани більш широкі, а саме: вихід держави із сегменту стивідорної діяльності, шляхом приватизації ДП «Ренійський морський торговельний порт», внесення змін до Закону України «Про спеціальну економічну зону «Рені» щодо продовження дії спеціальної економічної зони «Рені» до 2040 року, зміни органу її господарського розвитку та будівництво залізничного сполучення «Ізмаїл-Рені».
«Відкриття вільної економічної зони на території Ренійського порту може стати рецептом спасіння підприємства», – зауважив голова Одеської обласної ради Анатолій Урбанський.