Перебуваючи з робочим візитом у Тарутинському районі, керівники області Анатолій Урбанський та Максим Степанов особливу увагу приділили стану доріг.
Через відсутність дорожнього покриття мешканці віддалених прикордонних сіл Ганнівка, Лісне та Миколаївка залишилися повністю відрізаними від районного центру та інших міст області. З погіршенням погодних умов люди вимушені ходити із села в село пішки, також на виклик не можуть дістатися екстрені служби. Порушувалося і питання децентралізації – мешканці трьох сіл не можуть об’єднатися у територіальну громаду через відсутність транспортного сполучення між ними.
Очільники області зазначили, що після того, як буде розроблено проектно-кошторисну документацію, обласною радою спільно с облдержадміністрацією розглядатимуться шляхи фінансування будівництва доріг. Також для того, щоб дороги не руйнувалися, ваговий режим вантажівок повинен контролюватися жорсткіше.
Насамперед йшлося про необхідність будівництва автомобільної дороги місцевого значення КПП «Малоярославець» – КПП «Лісне» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Ганнівка–Лісне. Під час наради з керівництвом району та начальником Служби автомобільних доріг в Одеській області Олегом Вариводою було вирішено, що розробка проектно-кошторисної документації для даної дороги фінансуватиметься з обласного бюджету. Що стосується доріг «Тарутине –Єлизаветівка» і «Тарутине–Арциз», то кошти на розробку їх проектів повинна виділити районна влада.
Під час свого інтерв’ю голова обласної ради Анатолій Урбанський зазначив: «Стан доріг – актуальна проблема усіх районів. Сьогодні пріоритетним нашим завданням є з’єднання усіх районних центрів з автошляхами міжнародного значення. У першу чергу, увага приділятиметься трасам М-05 Київ–Одеса, М-15 Одеса–Рені, М-16 Одеса–Кучурган. Окрім цього, повним ходом йде ремонт таких «одіозних» автодоріг як Спаське–Вилкове, Струмок–Шевченкове–Кілія, Криве Озеро–Балта, Одеса– Вознесенськ–Новий Буг».