65032, пр-т. Шевченка, 4, м. Одеса, Україна

Роз’яснення щодо ситуації навколо КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу»

18-01-2022
B8FC571F-31A3-48AE-8184-168CA6DADD40

16 січня охорона КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу Одеської обласної ради» не допустила демонтажу обладнання для гемодіалізу.

Наразі частину приміщень центру орендує ТОВ «Лінк-Медитал», яке надає послугу гемодіалізу. КНП має договір з цим ТОВ щодо користування обладнанням для фільтрування та очищення води для діалізу, а також апаратами гемодіалізу.

Зазначимо, що договір про користування обладнанням закінчився 1 грудня 2021 року. Генеральний директор КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» Олена Кузар повідомила, що за усною домовленістю та згідно з гарантійним листом центру було погоджено використання обладнання до 1 лютого 2022 року, але додаткова угода до договору з боку ТОВ «Лінк-Медитал» не була підписана.

Саме до 1 лютого для КНП буде закуплено та установлено власне обладнання для фільтрування та очищення води для діалізу. Однак у грудні ТОВ «Лінк-Медитал» направило листа щодо відкликання гарантійного листа на подовження договору користування медичним обладнанням та запланувало відключення від системи фільтрування спочатку на 10 січня, потім на 16-17 січня.

«Наразі у нашому центрі отримують послугу гемодіалізу 60 пацієнтів. Розуміючи відповідальність перед ними, ми писали ТОВ «Лінк-Медитал» листи з проханням не відключати нас від системи до 1 лютого, проте вони відмовилися. Все листування щодо цього питання збережено і може бути продемонстровано, — підкреслила Олена Кузар. — Всі ми розуміємо, що відібрати у центру обладнання значить відібрати у нас можливість надавати послугу пацієнтам». 

Щодо інциденту 16 січня вона зазначила, що представники ТОВ «Лінк-Медитал» збиралися проводити демонтаж обладнання, про що самі повідомили у відповідному листі до КНП.

«Згідно з договором оренди, дії щодо демонтажу обладнання необхідно погоджувати з власником центру, яким є обласна рада. ТОВ «Лінк-Медитал» не отримувало відповідного дозволу від управління обласної ради з майнових відносин, тому ми не мали права дозволити їм відповідні дії», — підкреслила Олена Кузар.

«У будь-якому разі, ми намагалися і намагаємося розв’язати цю проблему шляхом конструктивних перемовин для того, щоб це ніяк не відобразилося на здоров’ї наших пацієнтів, — додала вона. — Збереження здоров’я пацієнтів та надання доступної і своєчасної медичної допомоги — це основна задача мене як генерального директора і моїх співробітників. Також це одна з основних задач стратегії розвитку центру на 2022 рік».

18 січня Олена Кузар і начальник управління обласної ради з майнових відносин Лариса Соколік вийшли на брифінг та відповіли на питання журналістів. 

Повернутися назад