65032, пр-т. Шевченка, 4, м. Одеса, Україна

Робоча нарада апарату Одеської обласної ради

12-06-2019
DSC_2960

Відбулася робоча нарада апарату Одеської обласної ради за участі  начальників управлінь і самостійних відділів виконавчого апарату облради та представників КП «Обласний інформаційно-аналітичний центр». Засідання провів керуючий справами апарату обласної ради Олександр Балан.

Учасники засідання обговорили перспективи впровадження системи електронного документообігу з використанням електронного підпису з використанням електронного підпису в структурних підрозділах обласної ради, обласної державної адміністрації, районних радах та адміністраціях, сільських та селищних радах. Зокрема, йшлося про доцільність та впровадження даної  системи, технологічні аспекти, основні переваги та виклики під час переходу на електронний документообіг. Начальники управлінь і самостійних відділів виконавчого апарату обласної ради отримали відповіді на хвилюючі питання.

«Сучасний динамічний світ вимагає якісно нових підходів для обробки інформації. Електронний документообіг дозволить підвищити ефективність роботи структурних підрозділів органів влади, зокрема – скоротить кількість часу на обробку інформації та роботу з документами, легко масштабувати управлінські рішення на підвідомчі організації, забезпечить прозорість руху документів й контроль за їх виконанням, знизить витрати на матеріали для обслуговування оргтехніки. Позитивний ефект від впровадження електронного документообігу буде залежати від комплексного підходу та досконалого вивчення даного питання», – висловився голова обласної ради Анатолій Урбанський.

DSC_2960 DSC_2964 DSC_2967 DSC_2970 DSC_2973 DSC_2974 DSC_2977 DSC_2978 DSC_2981

Повернутися назад