65032, пр-т. Шевченка, 4, м. Одеса, Україна

Анатолій Урбанський у студії телеканалу «Медіа-Інформ»

29-08-2017
кеп546р5

У прямому ефірі студії телеканалу ««Медіа-Інформ»» голова Одеської обласної ради Анатолій Урбанський говорив про Аккерманську фортецю та про розподіл коштів в межах митного експерименту на ремонт доріг Одещини .

Ведучий: Я слідкую за діяльністю Одеської обласної ради і мушу визнати, що ця структура достатньо активно працює. Анатолію Ігоревичу, останнім часом Аккерманська фортеця стала синонімом нашого регіону. Який стан справ щодо збереження цієї історичної перлини нашого регіону?

Анатолій УРБАНСЬКИЙ: Та, ви безумовно маєте рацію. Аккерманська фортеця – це перлина не тільки Одеської області, але й всієї України. Це один із небагатьох архітектурних пам’ятників, який зберіг дуже велику інформативність всередині себе, що надто важливо для археологів, істориків та науковців. Я задоволений тим, що завдяки моїм колегам-депутатам ми визначилися з чіткими правилами управління даним пам’ятником архітектури: сама фортеця була, є і буде власністю обласної ради, а комунальне підприємство «Фортеця», яке керує даним культурним об’єктом, була нами делегована громаді міста Білгород-Дністровський. І я вважаю що це правильне рішення. Хочу зазначити, що ми передавали даний пам’ятник в управління на таких умовах: 80% зібраного прибутку за рахунок екскурсій, концертів, тощо мають бути направлені на реставрацію та обслуговування даної пам’ятки, а 20% – йдуть в бюджет міста Білгород-Дністровський на розвиток інфраструктури навколо даної споруди. Хочу зазначити, що в минулому році Одеську область відвідало більше 3,5 млн. туристів, думаю, що не менше половини з них побували й в Аккерманській фортеці.

Ведучий: Є ще одна тема, яку мені хотілося висвітлити – дороги. Мені здається, що існують в Одеській області райони, які багато десятиліть були майже відрізані від цивілізації.

Анатолій УРБАНСЬКИЙ: На жаль, така проблема ще існує. Всього в Одеській області 8,5 тис. км доріг різного призначення. І якщо поставити собі на меті одразу їх відремонтувати, то на це потрібні кошти в розмірі від 53 до 55 млрд. гривень. Це величезна сума. Але мушу визнати, що острах цієї проблеми не знімає її гостроти і я радий, що знайшлась політична сила, яку не залякали труднощі та масштаби роботи. Тому ми прикладемо максимум зусиль для того, аби ця проблема вирішилася максимально динамічними темпами. На останній сесії обласної ради ми розподіляли кошти на ремонт та будівництво доріг на Одещині, оскільки що в рамках митного накопичилася велика сума коштів. Програма-мінімум в цьому році – ремонт 200 км траси М-15 (з 300 км), залишок в 100 км шляху плануємо розпочати ремонтувати навесні. Також плануємо відремонтувати Вознесенську трасу. Але мало відремонтувати чи побудувати дороги, важливо їх зберегти. Тому було прийняте виділити кошти на закупівлю контролюючих зважувальних мобільних комплексів. В першу чергу вони будуть установлені на тих дорогах, які пройшли ремонт. Справа в тому, що з наступного року всі О-шки, Т-шки, С-ки та деякі Р-ки (це літери, що позначають дороги в Одеській області: територіальні, місцевого призначення, окружні, регіональні) – увійдуть в експлуатаційну відомість Одеської облдержадміністрації. Тим самим облдержадміністрація як виконавчий орган буде контролювати перевантаження транспорту на цих дорогах.
кеп546р5 капуапмке ічі ккпке

Повернутися назад