У студії телеканалу «GTV» голова Одеської обласної ради Анатолій Урбанський говорив про основні питання, які були прийняті на дванадцятій позачерговій сесії обласної ради.
Ведучий: Традиційно новий політичний сезон в Україні розпочинається після Дня незалежності, 24 серпня. Але 18 серпня відбулася позачергова сесія Одеської обласної ради. Анатолію Ігоровичу, розкажіть про її підсумки.
Анатолій Урбанський: У нас був приємний привід для скликання позачергової сесії. Ми розподіляли кошти на ремонт та будівництво доріг на Одещині, оскільки що в рамках митного експерименту (останній раз ми це робили під час травневої сесії) накопичилася велика сума коштів. Зібралися достроково для того, щоб не втрачали час підрядні організації, котрі виграють тендер, а вже бралися до роботи на дорогах, взявши у природи ще добрий місяць гарної погоди. Сесія була нетривалою. Ми вирішили це питання та ще декілька процедурних питань.
Ведучий: Я правильно розумію, що ці кошти з’явилися завдяки успішній роботі митниці, і саме цільовим призначенням вони будуть розподілені на ремонт доріг Одещини? До речі, на які саме дороги будуть направлені кошти і скільки їх?
Анатолій Урбанський: Сума складає понад 1 млрд. 600 тис.грн. Основна частина коштів піде на завершення робіт міжнародної траси М-15 Одеса – Рені, також частина коштів буде вкладена в ремонт Київської траси, яка доходить до кордонів Одеської області. Плануємо відремонтувати дорогу від кінця Арцизського району до Тарутине, в повному обсязі буде профінансована дорога від Балти до Кодими, об’їзна дорога від села Маяки до Одеси («2-а стовпа»), це буде траса Кучургани через Біляївку, Роздільна – Вигода…
Ведучий: Скажіть, будь ласка, який акцент робиться в першу чергу – на траси міжнародного значення чи дороги між райцентрами Одеської області?
Анатолій Урбанський: Концепція обласної ради повністю співпадає з поглядами облдержадміністрації. Програма-мінімум в цьому році – не тільки траса М-15, а саме: з 300 км відремонтувати 200 км (залишок 100 км доріг закінчити весною 2018 року). Ми поставили на меті зв’язати дороги районного значення з трасами міжнародного значення. Під час цієї сесії були закладені кошти на підготовку проектно-кошторисної документації, в тому числі можливість провести тендер на ремонт дороги Болград – Подольск (через Захарівку, Великомихайлівку, Роздільну, Кучурган) – так звана альтернативна траса (Київській трасі). Ми зустрічалися з громадами, радилися, прислухались і обрали оптимальний варіант прокладення траси. Пізніше плануємо так само відремонтувати Вознесенську трасу. Хотів би зазначити, що Одеська область – одна з найбільших в Україні по протяжності доріг від трас міжнародного значення до локальних доріг – 8,5 тис.км.